آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

Making decisions = تصمیم گیری

466

I’m anxious to know what your decision is.

من در مورد تصمیم تو دلواپسم

467

I’m confident you’ve made the right choice.

من مطمئنم شما انتخاب درستی کردید

468

I want to persuade you to change your mind.

میخوام متقاعدت کنم تا نظرتو عوض کنی

469

Will you accept my advice?

نصیحت منو قبول میکنی؟

470

What have you decided?

چه تصمیمی گرفتی؟

471

I’ve definitely decided to go to California.

من تصمیم قاطعی برای رفتن به کالیفرنیا گرفته ام

472

He didn’t want to say anything to influence my decision.

او نمیخواست چیزی بگه که روی تصمیم گیری من تاثیری بگذاره

473

She refuses to make up her mind.

داو از تصمیم گیری خودداری میکنه

474

I assume you’ve decided against buying a new car.

 

475

It took him a long time to make up his mind.

برای اون وقت زیادی گرفت تا تصمیم بگیره

476

You can go whenever you wish.

شما میتونید هر جا که دوست داشتید برید

477

We’re willing to accept your plan.

ما مشتاقیم تا برنامه ی شما را قبول کنیم

478

He knows it’s inconvenient, but he wants to go anyway.

او میداند که کار راحتی نیست اما به هر حال او میخواهد برود

479

According to Mr. Green, this is a complicated problem.

به گفته ی آقای گرین ، این یک مشکل پیچیده ای هست

480

She insists that it doesn’t make any difference to her.

او اصرار میکند که برای او فرقی ندارد